Friday, June 21, 2013

::hadiah hari bapa yang dah berlalu =)::

baru hari nii post cerita hari bapak, kuikuikui..
ahad lepas kan duk kampung, memang kemalasan ler nak update...
takde celebrate beriya pun sebab hari-hari pun hari bapa keeennnn ^_-
cukup ler bagi simple hadiah untuk special day macam gitue.....
comelllll tak ^_^
sebenarnya dah lama aku beli frame gambar nii kat kaison,
harga pun dah lupa... kata dah lama beli kan..
gambar pun dah lama aku cuci, semua stok lama-lama, hahaha..
bila nampak gambar macam kosong pulak so
aku print word "we love you ayah" & "father's day 2013"
print, gunting pastu tampal kat gambar kasi cantik2..
dah siap!!! simple ajer kan..

anggap ajer laa hadiah dari raisya tapi aku tolong buatkan =)
ater kau takkan nak suruh raisya pulak.. mau digigit2nya..
siap balut.. ada tanda note "to: ayah from: ibu & raisya" tapi
lupa pulak nak snap gambar, hehehe..

baru bagi semalam sebab aku tertinggal opis hadiah niii,
lupa daaa nak bawak balik kampung, hihihi...

memula ingat nak masukkan dalam beg kerja,
arini dia bukak beg kat opis nampak laa hadiah nii tapi
tak sabar punya pasal, semalam jugak aku kasi =)

ajak raisya masuk bilik, ambik hadiah..
pastu raisya jalan terkedek2 kasi kat ayah dia, comelll sangat..
sempat ler gigit dua, tiga kali sementara nak sampai kat ayah dia, hahaha..

tapi surprise aku tak menjadi laaa, sambil buka hadiah boleh dia cakap;
"macam frame gambar jer nii, ayang mesti letak gambar ayang ngan raisya kaaannnn"

hampehhhhh!!! senangnya dia menduga hadiah aku..
pastu bila dah tengok hadiah;
"alah, beli frame macam budak2...."

aku pun apa lagiiii... "kan dah cakap hari bapa, anggap ajer laa hadiah dari raisya...eeeeee......"

aku suruh dia letak kat opis tapi dia taknak,
dia suruh aku letak atas almari hiasan area ruang santai [nanti aku up cite susunatur ;p]
erm, bila pikirkan balik, okay laa.. nanti aku pi beli frame "i love mom".. jadi sepasang ^_^

sekian cerita hadiah hari bapa yang tak menjadi sebab ayah boleh agak hadiah apa, hahaha...
apa hadiah hari bapa korang pulak?


p/s: hadiah harijadi & anniversary belom beli lagi, kuang3... no idea laaa, huh!!

1 comment:

DYatie ABakar said...

Hahahaha. Kite nan hado. Nak belanja ayah arissa makan steamboat mlm tuh sekali dia sakit perut. Hahahaha. Tak jadi. Selamat duit omak. :p