Monday, December 3, 2012

::tujuh bulan =)::

cepatnya masa berlalu,
si kecil raisya nabila pun dah 7bulan..
kejap jer, macam semalam bersalinnya =)
*kenapa perlu buat ayat standard begitew..

perkembangan raisya?
macam-macam ^_^

pencapaian yang paling membanggakan
dah pandai merangkak =) yeayyy!!!
dengan lajunya.. yeayyyy lagi!!!!


tak payah cakap anak orang lain dah meniti dikala 7bulan..
aku tau, anak aku lambat dari semua segi tapi
takpe, aku tetap happy walaupun
dia merangkak dengan lajunya umur 6bulan 3minggu..
sebelom nie dah angkat2 badan tapi
belom laju tahap yang aku boleh banggakan =)


cepat jer nak capai bekas bedak, lotion dia tue..
kalu pakaikan pampers, makaiii, boleh berpeluh ketiak..
asal letak meniarap, letak jer meniarap.. penat ahkak..

sangat rajin tolong aku lipat kain, hakhak...

makan banyak...
borak pun banyak..

suka sangat tegur orang dalam lift,
kira hobby dia ler tiap kali masuk lift ;p

kalu panggil raisya belom berpaling dah senyum2
tapi bila panggil nabila, buat dek jer, hakhak...

apa lagi yer.....
bila nak update, ada jer yang luper, huh!!

hah, berat sekarang dah 6.4kg..
naik 0.4kg dlam masa 3minggu =)
sila makan banyak lagi yer anak..

dah la, tak leh pikir.. nanti2 lah aku sambung lagi yer ^_-

3 comments:

With Julia said...

yeyyyy pandai dh baby merangkak...sonok yeee...comel lah dia tlg mommy dia lipat kain...pandai anak mommy nih yehaaaaaaa ;)

Aty_Fared said...

memang rase cepat jer kan mase tu berlalu...tetibe dah 7 bulan..:)

mama ila said...

hye awak..hye raisya...salam kenal..i follow =)