Monday, July 9, 2012

::my little Raisya::

disebabkan incik bOs takde, aku pun takde kOjer sO dapatlah kOrg baca dua update dari aku hari ni, hehe (^_^)

Raisya Nabila
2.125kg
 kOcik ajer anakanda aku sOrang nie, nak pegang pun wat2 berani, ahak!!

perkara pertama yang aku ingat sampai sekarang saat dia lahir, bilamane nurse letak sebelah, mata dia bulat memandang aku, rindunya saat tue =D

Okay, aku dah start rindu raisya sekarang =)
"raisya tunggu ye, petang nanti ibu datang"

 haha, kelakar giler tgOk gambar ni, baju semua besar walaupun aku beli yang newbOrn.. jimat duit  dua tiga bulan nie tau, anak pakai baju sama jer, ahak!!

tgOk laa pampers dah separuh badan dia, ahaha.. kecian, anak sape laa nie =_=

nama raisya incik ridzuan yang pilih.. aku tak kesah nama apa pun yang penting pangkalnya RN =) aku kasi cadangan asyik kena reject sO aku suruh incik ridzuan cari sendiri, ingat senang ke nak cari nama, huhu..

satu hari incik ridzuan balik keje terus cakap nama baby nanti Raisya Nabila, bila aku test cakap nak tukar nama lain, bOleh dia cakap dah muktamad, hekeleh!! nasib baik nama cantik, maksud pun Okay =p

RAISYA NABILA
"Pemimpin Raja Yang Cantik, Mulia, Cerdik"

sO lepas nie, jangan la jemu bertandang belOg aku lagi yer, cerita memang berkisahkan si kecik ni ajer laa (^_-)

No comments: