Tuesday, July 3, 2012

::my little gegirl::

"chak!! salam kawan blOgger semua, nie kemunculan pertama saya (^_^) ibu saya takde mOod nak update arini sebab dia asyik teringat saya kat taska + ibu saya bOring takde kerja + ibu saya mengantuk sangat2 =D"

arini genap 2bulan usia my baby, usia anak sama lama ngan aku tinggalkan belOg nie kan, hehe.. sOrry keadaan kelam-kabut time tue, tak dan nak infOrm apa2 dalam belOg.. takpe kita stOry nanti ye, tue pun kalu aku ada kerajinan nak menaip =)

gambar tak banyak, feeling nak bercerita pun takde laa.. ahak!! alasan lapuk kan =p

anak dara versi bOtak =)

biOdata anak nanti aku update lain.. nak kumpul gambar dulu, banyak lagi gambar dalam handset incik ridzuan, tak tahu la kenapa cubaan bluetooth asyik fail je, huhu..

tue yang lambat update tau!! alasan lagi (=_=)


No comments: