Friday, February 10, 2012

::mybaby gender (^_^)::

disebabkan dOc KKIA suruh aku scan baby, tgOk keadaan uri, gagahkan jugak pi private buat scan tapiiiii ambik masa dua tiga minggu lepas tue laa (=_=)

dasar pemalas kan, padahal bukan jauh pun klinik scan tue, area Opis jer.. bila incik ridzuan pun dah bersunggut nak tgOk baby dia sO pi laa masa aku 23weeks kalu tak silap =)

aku scan 4d, kasi clear terus, ahak!! klinik idzham yang selalu aku pi tue just buat 2d jer sO terpaksa laa ke Alam Medic =p

harga tuk 4d lebih kurang jer, dalam rm90-100 (^_^)

tapi dinasihatkan, better buat 2d dulu, kalu agak-agak tak clear baru kOrg buat 4d.. jimat cikit sebab 2d just rm40-50 =D

cuma kalu kOrg buat 4D dapatlah CD dan gambar baby kOrg nanti, alah bukannya clear sangat pun gambarnya, aku rasa time tgOk mOnitor tue lagi akan ingat dalam pikiran =)

perut mak buyung minggu ke-25 =)

dOc cakap baby Okay dan aktif sesangat.. banyak kali jugak baby senyum time scan tapi bila dOc nak ambik gambar terus dia palingkan muka, geram betOl, huhu..

suka letak lengan atas dahi, ikut aku laa tue, kalu tidO lengan aku atas dahi, hehe.. tapi dua tiga malam nie aku perasan incik ridzuan pun tidO macam tue jugak..

agak-agak baby apa dalam tue? bOboy ke gegirl??
cepat teka, he he he..

my baby is a little girl
dan dijangka bersalin pada 12.05.12 (^_^)

aku dah senyum bila dOc cakap girl, hakhak.. incik ridzuan nakkan anak sulung lelaki, tue pun dia siap cakap lagi;
"alah scan bukan bOleh caya, entah-entah keluarnya lelaki.."
alah, yela.. yelaa cayang oiii..

aku tak kesah bOy ke girl, kalu gegirl alamaknya pOkai aku tiap-tiap bulan, asyik duk shOping gaun nanti, hakhak..



No comments: