Wednesday, February 29, 2012

::bagaikan dipam-pam::

kejadian dikesan selepas ambik wudhu petang semalam.. hati bagaikan tidak percaya #tetiba..dramasebabakdalambilikair
v
v
v
v
v
 dah rupa kaki anak gajah kat zOo taiping aku rasa, ahak!! tunjuk kat incik ridzuan, kemain dia gelakkan aku #sentap..dramalagi

tapak kaki bukan main sakit kalu berdiri, susah betOl nak bergerak.. nak berjalan pun dah tak seimbang, kalu duduk bersila kat bawah lagi parah.. nak bangun kemain seksa =(

tapi aku suka dengan pengalaman nie, insaf jap teringatkan ibu kat kampung (^_^)
v
v
v
jari jemari makin kembang.. cincin tunang & kawen pakai jap dah tinggalkan kesan, nak bukak pun payah.. lagi dua tiga minggu tak bercincin laa jawabnya, huhu..

muka tak usah cakap =( jiran pun dah tegur, muka makin bulat, dah penuh tudung katanya, hakhak.. baju pregnant ada sesetengahnya dah ketat.. alamatnya dalam dua bulan nie rOling baju sama lah, huh!!


**kekadang rasa macam nak terberanak dah..
tapi taknak laa bersalin awal, kasi laa cukup 40minggu ye ;p


2 comments:

puteri rimba said...

sembap orang peknen tu comel tau...naik seri....heeee...

Makbed said...

heeeehehehe...

memang jenis sama le kita. kalau ngandung mmg bengkak2 suma.