Monday, February 8, 2010

::shOping baju baby::

wah, tajukkk bukan main lagi.. mcam shOping baju tuk anak sndiri pulak rasanya, hehe ^_-
aku shOping baju tuk baby kak as *Ofismate lama aku~ baby kak as dah dua bulan tapi baru skrang nak belikan hadiah.. kira aci lah ye, hehehe..
siap tnya lagi; 'kak as nak nurul beli ape tuk baby?' baik hati gitue.. nasib baik die mntak baju, kalu di mntak nya strOller ke, walker ke, masak aku, hihihi.. tak lah gurau ajer, aku bOleh belikan benda2 tue smue.. Offer aku skali jer, time aku bukak Offer tue kOrg pau lah abis-abisan yer, hahaha.. adik2 aku suka betOl time bukak Offer nie, abis diOrg pau aku, huhu..
alah!! diOrg hapi aku hapi, tak gitue ^_^
aku beli tiga pasang.. murah2, tue pun main beli ajer, tgOk kat kedai mcam kecik, skali dah smpai umah besOq pulak.. takpelah besOq takpe bOleh than lama kan, hehe =P
malas nak bungkus2 bagai, aku lipat2 baju tue terus letak dlam paper beg yang dah bercOrak mcam ginie, sOnang keje.. balik CNY nie nak pegi tgOk baby kak as nnt, insyallah kalu takde keje lain.. lagi pun kak as nnt nak tlOng aku cari butik pengantin ^_^

No comments: