Thursday, February 18, 2010

::ada rOti pn best nie::

alamak!! baru nk update psal cite balik kmpung lah.. aku bukan nak update sngat pn, cuma nak tnjuk gmbar keadaan lalu lintas, hehe ^_^
time balik mcam yang dirancangkan dlam kul 915am gitue aku smpai umah pakmuda, aku balik kOnvoi ngan pakmuda kan, ikut pahang.. lepas smue dah mkan pagi, btOlak lah..
dua hari nak balik dah packing barang tau, barang aku ajer pnuh bOnet kete, hihihi..
baru jer kuar batu caves, jalan dah jem.. Oky rilex lagi, mgkin traffic light kot.. masuk MRR2, kOmfirm jem teruk.. aku dah terpisah ngan pakmuda.. bawak laluan masing2.. kOnvoi ape mcam nie kan, hahaha.. serius aku ckap, sape yg mngalami jer yang tau keadaan time tue..

lpas tOl gOmbak baru kul 120pm gitue.. dari kul 9am smpai kul 1pm, byangkan lama nyer, baru satu tOl.. nie kalu tak silap keadaan sblOm masuk tOl genting sempah.. tOl nyer jauh lagi tau.. jem siottttt, smpaikan smpat aku snap gmbar, huhu.. ingat kan dah rmai yang balik kmpung, rupa nyer =[ nasib baik time nie ade bawak bekal roti.. jalan jem, aku mkan rOti =p
aku mlas nak cite pnjang, mmg keadaan jem teruk ari tue.. ngan ade msalah lain, bateri kete pakmuda kOng kat sg kOyan.. time tu berhenti smbhyang zOhor.. nsib baik ade Org baik ati tlOng.. kalu tak, aku pn tak tau nak wat mcam mane, huhu.. kami mkan tgh hari kul 6pm kat gua musang.. dah jadi mkan mlam dah, hehe..
takpelah lmbat yang pnting kami slmat smpai =D bertOlak balik kul 915am, smpai jeli dlam kul 845pm.. dOkat 11jam beb.. pecah rekOd aku balik kmpung 11jam perjalanan ^_-

No comments: