Thursday, February 11, 2010

::bile dapat mkan free::

suke! sukee!.. duit tak yah keluar, iyO idOk ^_^ hari2 ade Org belanja makan kan bestttt :D


kali nie restOren chOp n steak; steak hOuse..
kalu kOrg terOr, teka kat mane tmpat nie =]

macam biase lah bile gambar dah bnyak, aku pn malas nak bercerita pnjang sO kite layan gambar ajer bOleh kan *mcam lah kOrg tak biase, huhu~ kite mulakan ngan wajah muda jelita Org yang blanja makan =p


TQ kepada cik liza kerna spOnsor dinner ktOrg ^_^

pastu kOrg usha usha pulak muka manis yang dapat mkan free, kite mulakan dgan:


eddy dan senyumannya yang ala2 iklan cOlgate gitue :D


achik pun jOin senyum skali nmpak nyer


aku pulak maintain ajer T_T
*sejak akhir2 nie bnyak pulak gmbar aku dlam blOg kan~


cik yunie ngan gaya ala2 pOyo nyer.. aku pun tak tau gmbar yang ke brape kali aku snap nie.. tiap kali snap, tgOk tak cntik delete, snap pulak; lebih dari aku nmpaknya, huhu


nOt bad lah dekOrasi restOren.. aku bOleh bagi tiga bintang ^_-


siap ade live singer lagi; hancem, suara pun bOleh tahan.. Oky, stOp! jgan puji lelebih =P


menu aku; sizling seafOod..
sumpah ini 1st & last aku makan sizling kat cnie.. tak masuk weii ngan selera aku..


spagetti seafOod cik yunie.. kurengggg sOdap jugak.. cik yunie masak spagetti lagi sOdap, huhu..


achik pulak chicken chOp.. chicken chOp die marvelOus


tuk skala mkanan pulak, aku bOleh kasi 2 dari 10.. hanya chicken chOp yang best kat kedai nie, yang lelain nyer hampeh.. atar udah name kedai pun chOp n steak =D


masuk kapal klu kOrang nak mmbayar.. 1st time aku mkan kat cnie, dari 1st time bnyak bnda tak berkenanan di hatiku, antaranya:

1. mkanan aku dah ckap kan.. selain dari menu chOp & steak, baik kOrg jgan mntak..
2. pelayan yang tak friendly, nak senyum pn susah beb.. dari yang hdang mkanan smpai lah cashier; spesen jer, huhu..

tapiii buruk2 pun aku still nak dtang lagi kedai nie tapi lain kali aku nak try chicken chOp pulak.. aku kuis2 chicken chOp achik sOdap jugak.. lain kali bOleh try :D

P/s: en ridzuan; bile nak blanja cik nurul pulak, hakhak ^_-
*teringat lagi mee rebus kat fOod cOurt sOgo, sOdappp nyer~







2 comments:

ailyz said...

hr 2 liza g mkn mee rebus kt sogo..hehehe

nurulhuda said...

saje buat hati aku panas nie, hakhak