Tuesday, February 9, 2010

::my 2nd trial::

kOrg ingat tak pasal aku cOba-guna prOduk tia amelia.. ingat tak? =D
blan 10 thun lepas, my 1st trial guna prOduk nie.. kira untung jugak lah, tiga bulan baru abis tue pn ade lagi tnggal cikit kat celah2 bekas, hihihi..
jadi, makanya; smlam aku beli set yang ke-dua ^_^

kali nie upgrade ckit, aku beli skali ngan tOner pulak, harga tOner dlam rm17 ajer.. aku dah try smlam, sejukkk ajer bile kO sapu tOner tue :D
aku guna tOner memalam ajer, kalu guna pagi alamak nyer lmbat aku smpai Ofis.. kalu pegi keje, cukup lah aku pkai sunblOck/fOundation ^_-
bagi aku prOduk nie Oky, aku takde msalah kulit spnjang aku guna tia amelia, sO kpada sesiape yang ingin mencOba, bOleh lah.. kalu agak rasa was2 gitue, kOrg bOleh guna die punyer pencuci muka dulu, agak2 serasi barulah kOrg guna set lengkap die..
aku dulu pn guna pencuci muka ajer, pastu baru aku start beli satu set lengkap.. gOod luck kpada sesiape yang ingin mencOba ^_^ *eh!! macam duta prOduk tak berbayar pulak, hehe~
P/s: dah lama tak wat facial muka, ade tak sape2 tau mane salOn yang wat facial guna prOduk tia amelia? bagitau lah ye, aku tak sempat nak search =P

No comments: