Friday, February 5, 2010

::layan fesbuk::

smlam tak smpat nak wat autOpublish tuk arini ^_^
entah angin ape aku layan fesbuk smlam.. aku jrng ckit Online fesbuk, kdng2 kne ada Org bgtau dulu; 'nurul, sya dah add awak dlam facebuk, nnt cOmfirm ye', baru lah aku terhegeh2 nak bukak fesbuk ^_-
sO mlam tadi jadi semalaman bersama facebOok lah jawab nya *betOl ke ayat aku nie~ tgOk perkembangan kawan2 kOlej dulu, dari yang kembang dah kecut ckit, dari yang kecut dah kembang, ade jugak yang maintain; gitu lah ibarat nyer..
gOdek2 tang tue jumpa gmbar senior, gOdek2 tang nie jumpa gmbar junior, gOdek2 celah mane pulak jumpa lah admirer aku dulu, hahaha..
tgOk gmbar, bagi kOmen, tgOk gmbar, bagi kOmen; last2 jam dah kul 1120pm.. tak sempat nak wat autOpublish tuk arini.. takpe lah, nnt free aku update Oky :D
P/s: sape2 nak add facebuk aku bOleh search 'ericanurul' ye =P

3 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

kadang2 kina pun mcm tue. nak buat tapi leka punye leka x buat.

hik....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ajar kina nak buat 3 kolum

nurulhuda said...

same lah kite, hehe.. nnt nurul bg link ke tutOrial 3 kOlum ye