Monday, September 14, 2009

::shoping kat ariani::

ramai nye oranggggggg....... sbtu lpas kite ke JALAN MASJID INDIA =D shoping lg!! (aku ambik gmbar yg xde orng ye, sbnar nyer rmai)

smue wrga kota kuar tuk last minute shoping.. nsib baik aku shoping baju rya awal2... klu tak blh hilang mood nk shoping... ye lah byangkan kauorng xnmpak kedai, nmpak orng jer, hu3.... aku kuar ngan cik zah & sutie, kunon nye nk tman aku beli tdung gitu... tapiiiii yg mmbeli sakan diorng bkn aku, huhuuu...

aku pn heran bkn stkat tdung, baju pn beli jgk, kain psang lg.. nk jahit lpas rya kata nya... aku yg nk beli tdung, diorng yg lebih2 ni.. xaci, xaci.. aku habis rm50, diorng abis dkat rm500, btul2 xadilll...
tmpat prtama yg dituju.....
pintu dpan pn dh ramaiiiii... kt dlam lg rmaiiii... xleh nk tgk ngan aman.... nyesal xbeli awal2 =(
mcm2 kaler & corak ade tp i nk kaler hitam je... tuk smue baju rya nnt, hahaa.. pnyer lh nk jimat, harussss kan.. pling murah rm60/helai.. tp syng xde yg kaler hitam, mahal beb rm79 after less, hu3... xmau, mhal.. mhal... tp sutie dh rembat 2helai, cik zah dh rembat mailto:3@%204 helai kot... see, see sape nk shoping ni?? klu kuar ngan diorng comfirm xblik ngan tngan kosong, penuh dua2 tngan...

ksudahan nyer, aku kuar ngan tngan kosong.. time ni dh frust nk beli tdung, dlm ati kate; 'pkai je lh yg mane ade =('

No comments: