Friday, September 4, 2009

::mercu tnda baru::

dh pnat bjln kt pasar bsar skrng msa nyer nk aircon, panas oiii... cari kwsan ade aircon cpt... xjauh pn cari nyer, sblah pasar ade bgunan baru siap & mybe bru bkak kot..

wahhh.... dh byak brubah skrg ni, adakh kontraktor cpt buat @ aku yg dh lame xblik kg? jejalan KB? kite bfikr sjenak, hu3.. skrng KB dh ade mercu tanda yg baru.. nk bgtau lh kpd smue yg dh lame xblik kg mcm aku ni, ha3..
Kota Bharu Trade Centre-shoping mall... brape tngkat aku xpasti sbb aku msuk pn nk aircon ajer, bkan nk jejalan kt dlm mall ni, penatttt oky... bgunan pn xbrape nk siap lg tp orng yg dtng bkn main rmai lg, biase lh kedai baru... lelama kurang ler, ha3

ade PARKSON beb kt klantan... Parkson KL pn aku tak prnh shoping tau... giant pn adoo... huhh!! bgus2, tak ku sngka sngka.. tp giant non bkak lg, just parkson je yg bkak dlu... pntu utama pn xsiap, ktorng msuk pntu sisi je.. pnyer lh sngat nk bkak Parkson =D
p/s: mcm mane nk nyimpan duit tuk kawin, mkin byak shoping mall bru bkak, hahahaa.. alasan... alasan...

No comments: