Wednesday, September 2, 2009

::laluan ikut perak::

kali ni entry lama nyer, cite psal pjlanan blik klntan.. xsbar nk blik oiii, klu ade poket doremon tu kjap je smpai nyer, hu3 =p
lps bbkak posa ari rabu mggu lpas aku trus btlak dlm kul 9.. 1st aku yg drive, biase lh tgh smngat nk blik kg ni.. smpai hntian rawang trus pas kt jai, so aku tdo, smgat memula aje =D
sbb ktorng btlak mlm so gmbr tak ambik ok, pkiran dh smpai kg pn time tu, xdn dh nk snap2 gmbr..
ktorng snggah ipoh sbb ambik wan dlu & trus bgrak blik umah mak die kat taiping, kul 3pg bru smpai, kul 4pg dh bsahur, huii awl giler aku bsahur..
bring2, tdo2 dlu.. dlm kul 11pg esok nyer bru btolak ke klntan.. mls dh nk taip cite pjg2 so kauorng tgk gmbar je ok =)

Kota Bharu lagi 227km, lmbat nyer...

blik time bkn musim prayaan so jlan pn sunyi je
dh start mendung... msti hujan nnt.. drive dlam hujan mmg xsuke btul lh.. mcm lh aku yg drive, he3..


ni kat area tasik banding.. bile lh nk turun kt bwah tu ye..
empangan pergau, klu xsilap den lh
bhenti rhat jap kt ats puncak banjaran titiwangsa =)

gmbr yg slepas tu dh xde sbb nyer aku dh lena, ttido.. hujan + aircon = sejuk, best nyer tido kan! kan!

No comments: