Wednesday, September 2, 2009

::dah smpai rumah::

klu nk tau, aku bru blik 2kali je umah ni.. umah ibu ayah sndri, slama ni kan famly aku myewa sbb tu aku nk blik sngat2, xpuas duk umah sndri.. kali takhir blik kg just smlman je pastu trus blik KL.. kauorng byangkan lh, hu3...
sbb dh lma & ni kali ke-2, smpaikn jlan nk blik umah sndri pn xigat tau smpai tpksa colling ayh tnya jlan dlu, hu3.. nsib baik area situ aku hfal ckit2 so xde lh blurr sngat.. nnt kan xpsal2 ade orng kate aku sesat di negeri sndri plk kan =D
dh dkat nk smpai, xsabar nyer.. umah aku kali ni msuk hutan ckit, ayh dh busan ngan bndar agak nyer so kali ni cari yg pling2 tsorok lh orng kate nk wat umah, he3..



jlan pn xturap lg.. xpe yg pnting dpat duk umah sndri, kate ayah den lh kan.. kete aku dh ler putih skali hujan mau tukar kaler jd nyer nnt...



ni lh umah famly aku tp xsiap spenuhnye lg.. cat pn blum lg.. klu kauorng nmpak lh kan atas tu flat roof sbb umah ni 2tngkat tp ayh den wat stingkat dlu, die dh xsbar nk duk umah baru so stingkat pn jd lh.. msa akn dtng umah ni 2tngkat =D
p/s: wat umah smpai 2tngkat pn ank2 still duk luar klantan, hu3..

No comments: