Tuesday, September 29, 2009

::raya raya raya::

smue para blogger dh start update psal hari raya tp aku msih ade keje but otak dh pnat duk ngadap PC je so start update psal raya jgk la, haahaha sudah fening ka ngan ayat aku =D
raya thun nie bbeza ngan raya2 thun2 yg lpas.. knape?? sebab thun ni braya umah sndri, tak blik kg.. tok ayah plk ade kat umah pak cik, pn tak leh blik kg.. smue sbb tak leh nk balik umah tok ayah, hua3 =( ape pn, still meriah =)
mkanan dh hidang... aku laa yg hdang, ibu gi smbyang raya...
nasi hujan panas di mkn plk ngan gulai ayam... sodappppp!!

jmput mkan kuih rya, krepek pn ade... blang kuih siap gi beli tmbah sbb tak ckup, tu pn tak kuar kan smue lg.. spare tuk open house plk, nnt kan abis nk cari kat ane time orng braya smue nie =D
kaler tema family tahun nie
-
-
-
-
-
-
OREN


knape bdk kecik ni ade dlm smue gmbar, hu3.. gmbar rmai2 ngan fmly xdan nk ambik.. lpas blik smbyang raya, smue dh kbulur.. lapor, mkan.. lpas mkan gi umah nnek plk.. so xdan nk ambik gmbar fmly thun ni, hu3...
kat umah nnek pn tak bgambar jgk.. masing2 dh sibuk nk borak ngan sdara mara.. aku pn dh naik mlas nk kuarkan hdset.. baik layan mkan daaa... brat aku naik ke kali ni, mkan xhingat duniaaaa..
ape pn, raya thun ni amat2 meriah skali... smue kaum krabat di sluruh mlysia blik... wah!! mcm rmaiii je sdara aku =p
adkah thun dpan akn lbih meriah dari thun ni, mungkinnnnnn =)

No comments: