Monday, February 18, 2013

::aktiviti balik kampung =)::

fuh.. fuuhh.. fuuuh..
berhabuk belog teman..
lame benau tak updatenya..

ehem.. ehem..
assalamualaikum..
apa khabar.. sihat?
sori ye, teman bizy sikit dua tiga menjak nii..
macam buat projek juta gayanya,
kalu milion mau makan bulan baru update, ahaks ^_^

cuti panjang sudah habis, mac, april takdop public holiday =(
bekerja ler kita dngan penuh dedikasi jawabnya =) chaiyok..

aktiviti balik kampung, mesti makan.. makan..
diet!! tue tolak tepi dulu, hakhak..
ater ko, apa maknanya balik kampung
kalu tak isi perut ngan masakan ibu, right?

salah satunya tapi ni adik aku punyer resepi =_=
aktiviti balik kampung kali nii, kite berBBQ ^_^
nak cakap dulu, kualiti gambar tak cantik sebab
aku guna nite mode, tak cantik gambar jadinya..
nak tukar mode biasa, raisya dah meraung suruh
dukung dia so terpaksalah korang tengok gambar blur2 =)
jadila dari takde gambar langsung kan..
perap guna sos bbq ibu beli kat kedai..
sedap!! aku suruh ibu beli satu bekas bawak balik KL,
boleh bbq atas dapur gas nanti, ahaks =D

alah, lupa pulak nak ambik gambar sos tue, huh!
memang maveles wa cakap lu.. terangkat rasanya =)
ada sosej tapi nii tak terasa sangat perapnya sebab kejap sangat incik ridzuan perap..
watak utama mestilah ayam bbq =D maveles..
ikan pari bbq ^_^
aku order ikan talapia, tetiba ikan pari yang sampai..
hentam la labu, hakhak..
setelah dihidang dan disatukan atas meja..
cuba cakap, acaner nak diet kalu balik kampung..
cakap... cakap...

2 comments:

With Julia said...

sedappp ye bbq..sonok yer kan cuti pjg gan familyyy yeppi :)

CikNaa said...

bestnye bbq ngan family..