Tuesday, November 27, 2012

::minum petang raisya::

selamat hari selasa =)
arini cerita pasal biskut raisya..

hajat hati nak buat homemade tapi
cari resepi takde, tuk baby 9m+ ader ler
raisya? ada gusi jer setakat arini, hehehe..

biskut nie beli tuk minum petang raisya..
heibat ko, anak ada menu petang bagai..
ibu ayah gigit jari jer minum petangnya, wakakaka....

banyak brand kat pasaran kan tapi ini yang aku pilih..
sebelom nie beli farley's rusks.. sajer tukar try milna pulak..
flavour mixed fruits, sodappp!! *eh! kantoiii mkan mkanan anak,hihi..

"ibu, raisya nak makan biskut, cepat ler....."

"nak makan yang mane satu nie yer.."
budak tecit nie sekarang dah makan banyak..
skrang bubur nasi satu bekas dadih dah tak cukup..
terpaksa aku doublekan bulan depan =D

"mane biskut raisya... cepattttttttt, lapar nie..."
dah pandai skrang, nampak aku bawa mangkuk dia,
kemain senyum panjang.... menjerit2 kesukaan gitue...

"mane nie, mangkuk kosong jer dari tadi..."
 hehehe...

"jom raisya kiter makan..."

aku kat rumah cakap klate ngan raisya..
pastu incik ridzuan jeles, mula ler cakap perak pulak..
nanti besar raisya comfius, bahasa mane dia nak ikut, muahahaha...

habis sudah =D
alah sekeping ajer pun, aku tak kasi banyak..
habis semangkuk, menyusu la pulak jawabnya...
then tinton, tidor petang .. hihihi

mommies ada resepi homemade biskut baby 6m tak?
share ler ngan kiter yer... ^_^


2 comments:

Aty_Fared said...

sonok tengok anak makan kan..:)

adianiez AIDA said...

anak2 dara aida dulu, umur 1 tahun baru makan. before that, both of them dok minum susu 24 jam! mcm2 jenis makanan aida beli, mcm2 perisa, brand, ... diorang tak mau. bubur yg aida buat sendiri guna mcm2 bahan pun diorang reject! bila da setahun plus plus, makanan kita makan, tu yg diorang nak...