Wednesday, August 1, 2012

::satu malam di Soho hOtel::

incik ridzuan Outstation tiga hari sO tinggallah aku berdua dengan raisya..
malam tadi check-in hOtel sebab flight incik ridzuan kul 855pg sO dia kena daftar masuk kul 655 kat kl sentral..
incik ridzuan suggest duk hOtel sebab dia malas nak drive dari Batang Kali.. selalunya ktOrg tumpang tidO umah sutie tapi kali nie macam malas pulak nak menumpang =_=

hOtel murah, satu malam rm65 sahaja =D Ok la, just nak tidO jer, kan!

 
 bilik pun sempit tapi yang penting selesa =)

budak 1st time masuk hOtel.. sejuk berair-cOn, suka betul cik raisya kita nie, hehe..

 "dimanekah aku? syOknya tidO sejuk2 gini tapi tidO bawah ketiak ibu lagi best laa.."

suka betul dia.. takpe2, nanti ibu ayah bawak raisya masuk hOtel besar pulak.. tunggu kita bercuti hujang tahun ye =D

"Okay, saya dah bOsan, sila angkat saya"

budak kena tinggal dek ayah dia.. tak tahu nak cakap happy ke sedih gitu.. yang penting tetap cOmel, hakhak ^_^

 "please! angkat saya cepat"

 "saya dah bOsan nie, tlOng la angkat!"

"dah lah ambik gambar ibu, angkat raisya cepat"
hehehe..
angkat raisya terus check-Out.. malam nie tidO rumah peluk raisya, berkipas sudah, hikhik..

Okbai =D

No comments: