Monday, November 8, 2010

::welcOme back::

akhirnya hari ini aku kembali bergelar seOrang pekerja, huhu ^_^
yes!! tOday ialah hari pertama aku berkerja kembali kat Ofis yang aku tinggal hampir lima bulan lamanya ^_-
en ridzuan kasi aku kembali bekerja di KL.. nak wat macam mane, dah kat taiping tue takde kerja dalam bidang architecture.. apply kerja biase pun tak dapat..
daripada duk terbOngkang kat umah sesOrang, baik aku kerja, tambah pendapatan.. ye tak? at least nak shOping hal sendiri pun ada duit sendiri, tak perlu guna duit laki, iya idOk? hehehe..

tak tahu lah kali nie berapa lama pulak rezeki aku ngan Ofis nie.. aku kerja secara kOntrak, kerja selagi ade kerja, huhu.. ade jugak aku apply kat dua tempat tapi belOm panggil interview lagi..
tengOk lah, mane ade rezeki, di situ lah ada aku =D
en ridzuan duk taiping, kesian die sesOrang.. tapi nak wat macam mane, die jugak yang suruh aku kerja kat KL balik.. insyaallah kalu takde masalah, urusan pertukaran senang, die pun akan kerja kat KL jugak..
mintak" lah ade rezeki die tukar ^_^ aminnnnn...
P/s: gambar lama.. sepatutnya jadi stOry last day kerja
tapi aku tak buat entry pasal tue.. maalas!!! =D




No comments: