Thursday, November 11, 2010

::happy tOgether::

alhamdulillah.. syukur kepada Allah yang Esa di atas segala limpah kurnianya yang tak terhingga tuk cik nurul dan en ridzuan ^_^
arini ajer aku terima tiga berita gumbira.. alhamdulillah kerana rezeki kembali kepada kami berdua lagi.. benarlah kata ibu, kalu rezeki tak kemana.. kalu dah takde kat perak, pergi la cari kat tempat lain pulak..
berita gumbiranya adalah
1. aku dapat Offer keje kat tempat baru
2. bOs Offer balik keje kat tempat lama
3. en ridzuan dah dapat Orang yang nak tukar keje suka sama suka ngan die sO nanti bOleh lah die duk KL ngan aku balik =D
syukur sangat", terima kasih ya Allah atas segalanya =)
duk lima bulan kat taiping, satu keje pun aku tak dapat.. datang KL baru empat hari, dua keje dapat dalam satu masa.. betOl la Orang kata kalu rezeki tak kemana ^_-
pasal jOb aku pulak, aku dah terima tuk kerja balik kat Ofis lama =D
memula memang aku dah terima jOb yang baru tue tapi bila bOs Offer keje lama, better aku terima kerja tempat lama.. atleast aku dah tahu bOsnya mcam mane, staffnya mcam mane, suasana kerja mcam mane, betOl tak? yang penting aku happy dengan kerja aku ^_^
sekarang aku menumpang kasih kat umah sutie, tunggu la kalu en ridzuan dah betOl" kOmfirm dapat tukar KL, baru aku cari umah kat KL =D
sekian tuk hari nie ^_-

P/s: baru aku perasan, arini
genap lima bulan pernikahan
aku ngan en ridzuan =D
happy aniversary my dear @_@

No comments: