Saturday, November 13, 2010

::bOsannya...::

arini hari minggu pertama kat KL tapi aku tak tahu nak pi mana.. en ridzuan pun tak datang minggu nie..
dari pagi tadi sampai skrang aku duk mengOdek blOg nie ajer tapi takde pulak yang berkenannya.. ingat nak tukar template tapi takde yang lawa, huhu.. sO kekal lah jadi mcam biasa, cuma tambah tang tue sikit, tang nie sikit.. perasan tak?? perasan tak??
skrang pun duk tunggu sutie balik, katanya tadi die nak ajak pi umah pak muda.. balik lambat pulak die arini, huhu.. ayah su ngan haraz pulak dah kuar mancing, hehe..
cik yunie ajak pi i-city malam nie tapi tak tahu lagi aku jadi ikut ke tak, rasa mcam malas nak kuar umah la pulak.. tengOk lah dulu mcam mane nanti..
nak pi pasar malam jalan TAR pun malas, huhu.. sutie pun taknak pi, aku lagi lah malas nak pi sesOrang.. takpelah lain kali bOleh pi lagi, kan skrang dah duk KL ^_-
Oky la dulu yer, aku takde idea pulak nak update arinie.. nak pas laptOp tuk ateh pulak, cian die dari tgah hari duk tunggu nak bukak FB, hehehe..
aku pun nak pi angkat kain sambil layan ulangan cite cinta kirana ^_^ ~agak" arini ada ulangan cite safa & marwah ke tak? lupe la~






No comments: