Monday, November 8, 2010

::my Old friends::

takde kerja cari kerja, hakhak..
si harraz duk layan tOm n jerry, sampaikan semua Orang tak bOleh tengOk tv.. nasib baik jugak en ridzuan kasi aku bawak laptOp, kalu tak ngan aku" sekali duk layan tOm n jerry, huhu..
disebabkan dah lama tak buat blOg, duk umah sutie nie takde kerja pulak memalam kan sO giat lah aku mengupdate blOg ajer kerjanya lepas nie =D
tengah duk belek" fOlder dalam fail 'blOgjOb' aku nie, terjumpa lah gambar time kuar ngan kawan" perempuan aku dulu.. time bujang terang tang tang lagi nie tau.. gambar lama =p
my best friend zaman sekOlah menengah lagi.. aku pernah buat entry pasal diaOrang nie, click sini tuk baca balik =D
rindunya nak lepak" ngan diaOrang lagi =D diaOrang tak tahu aku dah duk KL balik, hehehe.. nantilah One day set time nak jumpa balik member" lama ^_-

No comments: