Monday, November 8, 2010

::ada ke patutttt..::

mata dah makin layu tapi aku tengah tunggu en ridzuan cOll nie..

kOrang nak tau, ada ke patut; die ke kedah ngan handset takde baterinya, ngan tak bagitahu sepatah kata pun kat aku; nak ke mana? ngan sapa? naik apa? aku hantar mesej die tak balas, bila cOll masuk vOicemall, risau lah kan..
kul 5pm, aku cOll lagi; tak dapat.. kul 6pm tak dapat.. sampai aku nak cOll kawan Ofis die tanya, kemana die pegi.. alih" dalam kul 7pm gitue baru die mesej guna phOne mak die, katanya duk kat kedah sebab tOk sedara meninggal.. pi ngan mak, tOk & mak andak..
ade jugak nak kene sekeh ngan aku nie, huhuu..
kata nak balik terus malam nie tapi aku tunggu cOll dari en ridzuan sampai sekarang tak cOll" lagi.. jam dah tunjuk kul 1145pm dah nie.. nak cOll tak leh, terpaksa lah tunggu cOll dari die ajer, huhu..
dah lah en ridzuan pinjam kete member, katanya enjin macam tak best bawak.. nantikan tak pasal" meragam tengah jalan.. isyh!! isyh!! mintak lah takde apa".. mintak semuanya selamat =D aminnn..
alamak!! isyak tak sembahyang lagi nie, baju tak gOsok lagi.. Oky lah, aku nak pi sembahyang isyak dulu, nak gOsok baju kerja esOk and terus masuk tidOr.. malas lah nak tunggu cOll dari en ridzuan lagi, penat dah, huhuhuuu...
Oky semua, kita sambung esOk pulak ye





No comments: