Thursday, August 15, 2013

::RAYA 2013 ibu, ayah dan raisya::

mood kelaut.. biasa ler lepas cuti panjang gini jadinya... mai layan gambar raya aku anak beranak.. malas nak bercerita panjang, tengok gambar boleh kan.. kan.. kan.. ^_^
serabai anak aku!! hehehe.. otw balik kelantan =)
raisya di pagi raya.. kelakar giler dia buat muka gitue..
ini budak tak sporting betul laa.. nak berdukung ajer.. hilang vogue ibu tau!!
duit raya pertama raisya ^_^
ibu dan raisya =_=
nii ajer la duit raya yang dia terima ngan hati terbuka, yang lain orang kasi dia taknak ambik.. semua masuk handbeg ibu terus =) hehehe..
kami dengan tema hitam, hehehe..tahun depan kasi kaler ceria laa, dah macam berkabung pulak pakai hitam gini, huh!!
sesi bersalaman.. beratur ikut ketinggian, bukan ikut umur, hahaha...
adik beradik ramai, beratur panjang sampai ke dinding ;p
bersalam, bermaaf ngan ibu pulak =_=
salam-salam maaf-maaf laki bini pulak ^_^
raisya memang tak sporting, taknak kasi kerjasama langsung, huh!! geram aku.. tengok tue dia taknak salam raya ngan ayah dia.. buat tak tau.. nak kena dak kecik niiiii.....
kami satu famili ^_^ tahun nii lengkap di pagi raya, semua adik beradik ada... tahun depan giliran mertua pulak, huhuhu... bergambar sebelom keluar pergi rumah nenek.. sambung raya, makan-makan sana pulak..

okay sekian gambar raya aku, pagi raya ajer semangat bergambar lepas tue, kamera ke lain, handset ke lain, tuan ke lain... dah kemalasan nak bergambar dah, huh!!.. tunggu gambar beraya pi open house hujung minggu laa pulak yer, hehehe..

4 comments:

LYAfrina said...

hitam itu menawan ;-)

waaa..panjangnyer q..tunggu turn tu... memang meriah kalo 1 family lengkap kan...

salam aidilfitri
maaf zahir n batin

mama ila said...

selamat hari raya...

comel raisya pakai baju kurung...amboii..panjang Nye nak kena que..hehehe

farwizah said...

Salam perkenalan..

Raisya..comel je nama.mksud ape ye...ank sy pun cmtu..asyik bt muka jer bila bergmbar..kelantan kt mn yer

nurulhuda said...

salam perkenalan farwizah ^_^

raisya = pemimpin raja

saya org KB =)