Thursday, December 8, 2011

::rOsak sudah =(::

huarghh!! sedih dulu =(

bekas air panas aku nie sudah rOsak.. Erm!! entahlah rOsak @pun tak masuk api.. aritu pun gini jugak tapi bila gOdek kat wayar, dah Oky tapi semalam puas gOdek tak nyala pun..
v
v
v
kata-kata incik ridzuan mudah jer;
"rOsak laa tue, nanti kita pi beli lain" =(

incik ridzuan beli sebelOm kawen ngan aku, adalah dalam dua tahun tapi cepat giler kan, kalu dua tahun pakai dah rOsak, erm!!

mungkin salah aku jugak.. benda nie sensitif, kene selalu isi air dalamnya.. aku nie kekadang lupa memang sampai kering lah takde air.. tue pasal cepat rOsak..

nak beli sekarang ke hOld dulu? Erm!! rasanya tak perlu tergesa-gesa kOt.. lagipun aku takdelah guna sangat benda nie kat rumah..

pepagi takdenya sempatnya buat air teh, milO @kOpi, balik kerja kekadang adalah incik ridzuan mintak air panas.. kalu hari minggu banyak sikit gunanya, tue pun sebab duk rumah..

sO bOleh hOld dulu beli yang baru, sementara tue bOleh pakai
v
v
v
v
v
kettle electric jer ^_^

mungkin aku beli bila dah bersalin nanti kOt, ada anak kecik berbalOi cikit pakai tempat air panas gitue kan.. senang bila tengah malam kene bangun buat susu, betOl tak? =_=


No comments: