Friday, December 23, 2011

::bergerak sejauh 100,000km::

 lega akhirnya semua kerja dah siap sebelOm balik kampung =_= harus beb siapkan kerja, tak nak lah susahkan kawan Opis yang lain, diaOrang pun ada kerja memasing =)
v
v
v

nak berjalan jauh harus servis kereta dulu lagipun dah alang-alang sampai time servis pun.. walaweii, kereta aku dah sampai 100,000km beb.. kuatnya kO berjalan wahai si viva =D

nak buat macam mane, nie laa satu-satunya yang berOda empat aku ada.. takkan nak merempit balik kelantan kOt ^_^ hehe

tugas servis-menservis diberikan kepada incik ridzuan, aku nak pi servis? Erm, takpelah, aku pandai bawak jer =)
v
v
v

waduh!! waduh!! kO tengOk tue, dekat rm600 beb!!

itu pun ada lagi yang tak repair tang tayarnya, tunggu duit bOnus aku pulak, maunya rm500-600 jugak.. dapat bOnus pun tak merasa apa, huhu..

nie baru viva, kalu aku ambik hOnda, ahak!! mau makan megi tiap kali servis kereta, hikhikhik


No comments: