Friday, December 16, 2011

::prOsperity burger mak buyung =D::

prOsperity burger Mc'D sudah kembali tapi sampai ke saat nie kaki aku belOm melangkah pi beli lagi, ahak!!

sebelOm pi beli kat Mc'D, apa kata kalu kita try buat kat rumah dulu, if tak sOdap baru cari yang Ori punyer ^_^ hehehe..

kebetulan incik ridzuan reQuest nak makan burger malam tadi sO aku bukak belOg Masam Manis sObab aritu ternampak resepi prOsperity burger jadi bOleh laa try =]  

sediakan sOs lada hitam jer pun.. aku buat tuk dua Orang makan jer dan rasanya bOleh tahan =D

kOrang belilah burger dan rOti yang ada kat pasaran sekarang nie, balik masak.. cukup lah untuk kenyangkan perut sebelOm tidO, huhu

aku kureng sikit burger ayam, kalu burger daging laju laa aku makan.. malas nak beli sampai dua jenis burger sO makan burger ayam pun ayam laa =_=

menu malam tadi untuk saya dan incik suami, ala-ala western gitu, ahak!! sO apa lagi bOleh lah try buat prOsperity burger sendiri, ikut selera memasing..

selamat mencOba T__T


1 comment:

Sue Izza said...

woooo...sedap tu...selalu buat western tuk bekpes je...