Wednesday, March 16, 2011

::internet Opis kene blOck line =(::

entry lepas perasaan....

semalam, time macam nie lah lebih kurang..... tengah" syOk nak update blOg, dah siap karang semua dan tibalah masanya nak tekan publish; errOr!! tekan lagi errOr...

apasal pulak nie... banyak kali try tak dapat" jugak sO cik nurul pun signOut semua benda" yang bersangkut-paut dengan internet then On kan balik
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
arghhhh!!!! internet dah kene blOck line......
atas arahan incik bOs =(

itu bOs melayu hah, sunggguhhh dengki punya Olang..

ini kes bukan blOck sesetengah website tapi nie kejadian terus blOck cannOt bukak buat selama-lamanya.... macam ibaratnya;
'kOmputer staff TA ngan DraughtpersOn tak payah internet.... Only arkitek bOleh ada internet..'
arghhhh!!! tensiOnnya.....
'incik bOs, saya tak bOleh kalu takde internet... internet nie ibarat hiburan time wat kerja tau =( kalu saya tensiOn, siapa yang nak siapkan prOjek awak tue.....'
tapiiii ada aku kesah? ^_- aku ada brOadband lah, aku bOleh pakai brOadband aku sendiri... gaya exsen ada brOadband =p

sebab itulah semalam takde update dari cik nurul.... selalu standby brOadband dalam handbeg tapi malam sebelOmnya lupa nak masukkan lepas guna....

tue yang jadi sangap giler kat Opis semalam.... sebab tue jugak semua kerja cik nurul jadi SIAP ^_^ TQ incik bOs sebab blOck kan line internet saya, kalu tak kerja saya tak siap macam nie =D

eh! nie entry lepas perasaan ke entry berterima kasih, huhu....



No comments: