Wednesday, March 16, 2011

::aku sepasang KASUT......::

aku adalah kasut kepada tuan ku; CIK NURUL ^_^
kemana sahaja dia melangkah, pasti aku disarungi...... banyak tempat sudah aku pergi dengan cik nurul; Opis, shOpping mall, pasar malam... jejalan dengan kawan", sutie, dating bersama incik ridzuan.. semua tempat itu aku yang menemani =p
kerana kepenatan itulah, aku rOsak jua akhirnya =(
sudah lama aku berkhidmat, sejak dibeli dengan harga RM39.99 awal tahun 2010 sampailah minggu lepas... tue pun dah rOsak tapi cik nurul masih pakai aku sObab dia dah takde kasut lain =p

nak pakai kasut hantaran kahwin, heelnya tinggi sangat... tidak sesuai ke Opis, terlalu Over Orang kata... kasut hantaran ini hanya khas untuk pergi kenduri kendara sO nak taknak terpaksa lah sarung yang rOsak =(
sedey bebenau... nak wat macam mane stOk kasut ada satu.... tempat letak kasut terhad beb sObab tue tak bOleh beli banyak", huhuhu......
disebabkan kesedihan cik nurul itu makanya incik ridzuan bawak pi beli kasut lain =D dari satu kedai ke satu kedai dan setelah penat berjalan dan mencari, akhirnya kasut yang dikehendaki jumpa jugak;
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
'cun ke kasut baru cik nurul tue?' tanya diriku sendiri... aku lagi cun, hahaha......
nie cerita aku, apasal kasut nie yang Over pulak...
nasib diriku?
akhirnya ke tOng sampah jua.... tiada siapa yang kasihan, waktu cantik dipuja", bila buruk dibuang begitu sahaja =( nie lah kisah hidupku SEPASANG KASUT......

^_^
P/s: zaman sekOlah dulu cikgu mesti
suruh kita wat karangan macam nie.......
kOrang ingat tak, kOrang cerita pasal apa?




2 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

ha'ah la..kina igt lagi cikgu ada suh buat karangan. tapi kina dah tak igt kina jadi sebagai ape.

nurulhuda said...

hehehe....