Monday, February 21, 2011

::saya dan ultraman::

helO!! ingat saya lagi tak? ^_^
*alamak!! gambar gelap, kaklOng saya lupa pasang light, huhu~
dah terang =D
kalu tak ingat bOleh baca kat sini; saya suka tengOk ultraman ^_-

disebabkan kesukaan saya yang melampau" pada ultraman, akhirnya ibu saya belikan satu yang besar untuk saya... sama besar dengan saya punya betis, punya paha, punya kaki, hakhak...

di mane saya berada, di situlah ultraman saya berada sama.. kat ruang tamu, tgOk TV haruslah dengan ultraman jugak..
dalam bilik pun saya still ngan ultraman saya =D nak tidO apetah lagi, mestilah peluk ultraman =]
dapat ultraman nie, lagaknya macam kaklOng saya bila dia dapat teddy bear besar dari balak dia, hihihi =D
saya sayang ultraman saya ^_^ awas kalu Orang lain pegang.. saya sepak" bOntot dia nanti, huhu..
sekian saja kisah saya dan ultraman.. lain kali berjumpa lagi.. bye bye.. tata.. =] =D =) =p



No comments: