Thursday, February 17, 2011

::hari-hari mahu tengOk jugak::

pepagi hari celik mata dah meleleh air mata nak tengOk VCD..
malam nak tidO pun menjerit", hentak" kaki nak layan VCD..
bile kitaOrang nak pasang HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH, dia pun sibuk jugak nak suruh pasang VCD dia... kalu tak meraung satu rumah, ish!! ish!!
arghhhh!!!! tensiOnnya aku dengan cerita itu.. dah bOleh hafal dah jalan ceritanya..
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
kamilah keluarga 'ULTRAMAN'
pagi petang siang malam duk layan cerita nie, macam mane lah aku tak ingat... pejam mata pun dah tahu ultraman tue nak buat apa.. fireee!!
*baru aku tahu, rupanya ultraman nie asalnya manusia jugak, tetiba dapat pOwer, semua bOleh jadi ultraman.. dah macam ada planet ultraman lah pulak =D~
*dan lagi yang aku tahu rupanya ultraman nie pun ada mak bapak jugak, nama dia father of ultra & mOther of ultra.. raja pun ada; namanya ultra king, kOrang tahu ke? adik beradiknya bukan main ramai lagi.. ada tarO, gaia, tiga, ace, nexus, seven~ ^_^
arghhh!!! nie semua gara" tgOk ultraman banyak sangat.. tgOk tue sampaikan aku pun dah hafal nama" ultraman =p arghhhh!!!....
saya lah budak itu yang suka mengamuk, menangis, meleleh air mata, menghentak kaki sebab nak tgOk VCD ultraman.. harus layan karenah saya kalu tak semua Orang tak dapat tengOk TV =D
P/s: mintak" lah time aku ada anak nanti
VCD ultraman dah tak wujud.. full stOp, titik =D



No comments: