Friday, May 9, 2014

::madagascar tema harijadi tahun nii =D::

tahun nii raisya memang takde birthday party..

tahun pertama kite berparty bagai, tahun kedua diam diam sudah.. tahun ketiga buat buat lupa, pastu keluarlaa dialog "eh!! arini birthday raisya ler..." gitue katanya.. hik..hik..hik..

takde laa gurau ajer, takkan lupa tarikh beranak oiii, tahan sakit 12jam pengalaman yang takkan dilupakan seumur hidup =D

aku dan incik ridzuan ada planning lain, duit melabur ke situ... itu pasal takde bajet nak buat birthday party =] tapi tetap aku sediakan goodie beg, sedekah tuk kawan-kawan taska sempena harijadi dia.. sajer kasi awal 2Mei, hari jumaat =)

walaupun takde birthday party, goodie beg harus bertema bagai kauuuu =__=

tahun nii tema madagascar sebab birthday girl suka benar tengok CD madagascar rm9.90 beli kat Aeon Big ^___^ dalam kete ulang tayang pagi petang sampai ibu nak dengar info trafik pun tak boleh.. sampai rumah sambung kat komputer pulak.. tue pun ada hati dak kecik tue suruh pasang kat TV.... haip!!

"ho..ho..ho.. sory anak, kamu dah konker radio, TV jangan nak berebut dengan ibu yer.. kamu komputer sudah, kecik sesuai sangat ngan saiz kamu....." *krik...krik...krik.....

cari gmbar yang berkenan dihati pastu edit ikut suka hati =D
raisya tengok gambar nii, kemain dia suka.... happy aku dengar dia gelak-gelak tunjuk lion, zebra.. raisya dah kenal lion, siap ada bunyi lagi... penangan madagascar sungguh anak ibu sorang tue....


tak banyak pun yang aku kasi, dalam lima barang ajer.. kebanyakkan benda yang raisya suka makan.. extra bubble water sebab raisya suka main buih sabun, aku dan incik ridzuan yang jadi tukang tiup, huhu!!...

guna paper beg goreng pisang, habiskan balance kenduri kawen adik aku aritu.. jimatttttt =p pastu aku staplerkan ngan paper cupcakes polkadot, kasi ceria ^____^

siap dan sedia untuk diagihkan ke taska, opis aku dan opis incik ridzuan... semoga mak ayah yang tengok goodie beg yang anak mereka dapat akan mendoakan kesejahteraan anak ibu dan kawan raisya seronok makan nanti =D share share ngan adik beradik lain jugak ye....


special untuk teacher raisya, tahun nii aku kasi kek dan tart yang aku beli.... *krik..krik..krik...
tak sempat nak buat ler =) hanya ini yang aku mampu kasi tuk membalas jasa mereka jaga anak aku tiap hari.. semoga teacher raisya enjoy makan desert dari raisya nii ^__^

kbai...

No comments: