Thursday, April 19, 2012

::kalu keluarnya perempuan....::

kOleksi be-bear yang ada kat rumah (^_^) bermacam bentuk, anak patung beruang, arnab, katak, biri-biri, kuda laut pun hadO.. kalu real dah bOleh buat zOo, hakhak =)

dua tiga ketul jer hadiah dari incik ridzuan, yang lainnya hasil buang duit kat funfair, ahak!! laki teman giler funfair beb.. dari zaman bercinta, hOneymoon, sampai laa aku nak bersalin, asyik funfair diajaknya.. takde laa pergi selalu, sekali sekala setakat hilangkan stress bOleh ler =D

incik ridzuan ingat aku nie jenis tidO ngan anak patung agaknya, banyak2 pun semua jadi hiasan, bukannya bawak masuk tidO.. "ai kan ada anak patung real, bOleh peluk siap bergerak lagi, auwww!!"

sapa nak main ngan be-bear yang banyak nie? nasib sekarang pregnant anak pOmpuan, jadi semua harta pusaka be-bear akan diserahkan kepada si kecik.. itu kalu keluarnya pOmpuan, kalu lelaki? main laa aku sesOrang jawabnya, ahak!!

"sO baby tecik, mainan kamu dah ada, jimat duit Omak kamu hah.. takde laa membOrong anak patung lepas nie" (^_^)
v
v
v
 dalam banyak2, yang nie akan aku bawak balik berpantang, tue pun pikir cOmel sangat & sesuai jadikan bantal peluk baby nanti, hehehe.. cOmel kan? tgOk laa mata diaaa... yang lain aku simpan dulu, ada baby cOt baru kita susun cantik2 yer; lepas tue kOmfius mane be-bear, mane anak, kihkihkih (^_-)
v
v
v
jangan salahkan ibu mengandung kalu nampak barang baby yang cOmel2, ahak!!

geram giler aku tgOk kasut nie, tue pasal TERBELI.. walaupun babynya belOm keluar, kasut jalan dah ada.. sila salahkan incik ridzuan kerna kata2nya itu; "cantik ayang, rugi tak beli sekarang, nanti dah takde kasut macam nie" huh!! nasib baik rm10 =)

sudah2!! stOp beli barang baby, sila laa kawal nafsu kamu wahai cik nurul (^_-) semua barang bercirikan gegirl, masak aku kalu keluarnya bOboy nanti, huhu..  


**sekarang cepat penat, nak jalan pun malas =(


No comments: