Wednesday, April 18, 2012

::hadiah si bapa untuk anaknya =D::

pregnancy checkup pagi tadi.. malas cerita pasal checkup arini, menyakitkan hati, dari jam 9am sampai kul 1245pm aku duk kat KKIA.. tersenguk2 tahan ngantuk =( ingat nak buat autOpublish tapi tak sempat karang cerita semalam, banyak kerja.. jadinya lambat sikit update arini (^_^)

lupa nak cakap, minggu depan start checkup seminggu sekali, nak sampai ke due date, adalah dalam tiga kali checkup, lepas tue aku free.. tak perlu berulang ke klinik lagi, tak perlu nak tunggu lama2 sampai tersenguk2 tahan ngantuk sesOrang, ahak!!

Okay, ceritanya hari ini
v
v
v
tadaaa!! bajetnya nak beli lepas habis pantang tapi tak tahu laa kenapa tetiba incik ridzuan nak belikan pulak, katanya 1st hadiah anak.. takde share2, duit dia sOrg, jimat duit ahkak, ahak!! ;D

aku ingat nak hOld dulu, tunggu sale murah laa sikit tapi incik ridzuan dah malas nak servey tempat lain, nak taknak beli jugak =) harga pun bOleh tahan, jadi harapnya bOleh guna tuk anak kedua, ketiga dan seterusnya (^_-) giler kO, kalu tiap kali beranak nak membeli baru, huh!!

kerja pasang memasang diserahkan kepada incik ridzuan.. tue hadiah dari dia, dia yang excited nak beli sO dia laa yang pasang :p

dah siap pasang (=_=)

ada dua kaler; biru & grey tapi sayangnya grey dah habis sO nak taknak biru jadi pilihan.. tue pun sebab incik ridzuan nak biru, baik jangan lawan cakap tukang keluar duit nanti melepas, hehehe.. 

anak belOm keluar, bebear aku yang rasmi dulu yer, ahak!!

dah siap pasang semua, dah test bagai, simpan masuk plastik balik nantikan berdebu =) sekarang barang baby tinggal lagi car seat, baby cOt & almari..

car seat hOld dulu sebab kalu rumah babysitter dOkat aku rasa tak perlu beli, kalu babysitternya jauh baru aku beli.. yang nie aku tunggu sampai jumpa babysitter yer.. alamak, babysitter tak cari lagi, huhu..

sapa nak jaga anak cik nurul, cepat angkat tangan, hehe =)


**gatal tapak tangan, rupanya semalam ada cheque sampai,
walaupun bukan namaku tapi ada share maa, hehehe =D


No comments: