Tuesday, October 5, 2010

::o.t.w ke KL naik keretapi::

Arini cik nurul ke KL.. bOsan sangat sesOrang dalam keteapi nie sO apa lagi berblOgging lah, kan dah lama tak update kan =D
kali nie aku naik keteapi 1st class.. cewahhh, haha.. ate, sOrang bOleh ler.. kalu berdua, berfikir duOpuluh kali jugak baru beli tiket 1st class nie, hehehe..
bayangkan, sOrang dah 53 hinggit.. huhu.. pOkai aku jap =D
saje jer nak merasa naik 1st class sObab ade single seat, tue yang ambik 1st class nie jugak.. mahal pun takpelah.. lain kali tak naik dah, hakhakhak… perjalanan dari taiping ke KL sentral dijangkakan dalam lima jam lebih gitue.. lebih kurang kul 215pm nanti sampai lah eden kat KL ^_^
owh!! aku takde cite lagi kan? Cik yunie nak bertunang hujung mggu nie iaitu 9hb sO eden ke KL sObab minah tue takut nak drive balik kelantan sesOrg.. insyallah besOk pepagi kitaOrg balik kampung terus..
peneman aje lah aku nie, takpun aku jugak yang jadi drivernya esOk, huhuhu…. tak dan nak berjalan" kat KL lagi, takpe lah lain kali ada masa lagikan ^_^
en ridzuan still lagi keje, ari jumaat baru dia balik kelantan.. en ridzuan balik sesOrg nanti, alahai ciannya hubbyku itue =p
nak cite pengalaman naik keteapi ke? ermmm!! malas lah pulak aku nak bercherita skarang, hakhak.. alah semua Orang ada pengalaman naik keteapi kan =D

No comments: