Saturday, October 23, 2010

::my bufday cake this year::

bOsan tapi nak update jugak.. sO aku update ajer lah benda lapuk pun ye.. en ridzuan dah ajak balik.. ini update secara cepat ye, huhu..
tahun nie aku dapat bufday cake dari sutie ^_^ dan tahun nie jugak aku sambut bufday kat umah ibu, tapi takde lah special mane pun sebab time tuk adik" semua pi sekOlah, sO sambut pun cara takde Orang lah, huhu =(
cian kat aku kan, huahua...
tadaaa kek nya.. kek buah, tang buah tue yang habis dulu, hihihi =D en ridzuan pulak kasi aku hadiah cOklat ajer tue pun yang beli kat stesen petrOnas jeli, otw nak balik perak, huhu..
sampai sekarang cOklat tue ade lagi dalam peti ais, hakhak.. makan cikit ajer.. aku makan sOrang sebab en ridzuan kata tue hadiah aku sO die tak nak makan..



Oky lah, nak balik dulu.. nanti ade masa aku stOry-mOry lagi yer.. take care semuanya.. have a nice day ^_^

No comments: