Thursday, July 1, 2010

::aku terima nikahnya::

assalamualaikum & selamat pagi semuanya ^_^
aku mulakan update pagi 1hb julai nie ngan gambar" sekitar pernikahan aku sama en ridzuan ye =D mesti kOrang pun dah tengOk kan gambar" dlam FB aku, tak pun dlam FB en ridzuan, kan! kan!
aku sebenarnya ada penyakit malas nak uplOad gambar,hehe.. aternya bnyakkk sangat, nanti kan tak pasal" blOg aku nie berat pulak sO aku ambik gambar selected ajer lah Oky..
nie semua gambar" dari cameraman aku iaitu hakim, kawan cik yunie.. aku kan cerewet ckit, ambik pun Orang yang ade sangkut paut, nantikan senang tuk bekerjasama lah kOnun nya, hakhak..
mcam yang kOrang semua tahu lah kan, kami akad nikah pada hari jumaat bersamaan 11 jun 2010 pada jam 230pm, lebih kurang lah time tue sebab lepas sOlat jumaat.. Orang kuar sOlat jumaat kami masuk tuk akad nikah =D
dengan sekali lafaz, aku selamat menjadi isteri kepada MOHD RIDZUAN BIN IBRAHIM ^_^
ayah *berbaju Oren~ menjadi wali aku dengan ayah zal & pak muda sebagai saksi di pihak perempuan =D
acara sarung cincin ke jari en ridzuan & batal air sembahyang iaitu cincin & gelang tangan tuk aku serta penyerahan mas kahwin terpaksa di buat kat umah ajer.. Opps! lupa, aku nikah kat masjid ye =p
feel in lOve with this picture =D
tue ajer lah gambar yang hakim tag kat aku, ade lagi gambar" lain time hari akad nikah tapi still dlam simpanan die, aku blOm ambik lagi.. nnt ade gambar cun" aku uplOad kedian Oky ^_-
jap lagi gambar hari sanding pulak.. tunggggguuuuu!!

No comments: