Thursday, July 1, 2010

::gambar dari hakim =D::

kali nie aku shOw Off gambar dari jurukamera bertauliah pulak yer, hehe.. hakim, kawan cik yunie.. senang jugak lah keje ngan die, kebnyakan gaya dalam gambar nie die yang suruh buatkan sO gambar pun takde lah kaku sangat..
tak mau ckap bnyak, layan gambar lagi ye ^_^
nie kalu tak silap aku gambar terakhir atas pelamin, sweet ajer aku tgOk gambar nie.. nie semua gambar" yang die tag dlam FB aku.. tak sabar nak tgOk album nanti =D
kita mulakan gambar dalam bilik pengantin dulu ye ^_^
kenapa gambar mcam nie harus ade dalam semua album Orang kawen, huhu.. gaya yang wajib di ambik kOt, hehe..
jOm tgOk gambar OutdOor pulak.. aku OutdOor tak jauh pun sebab tak bOleh tinggalkan umah, nanti Orang dtang nak tgOk pengantinnya takde sO ambik gambar sekitar" kawasan umah ajer la.. nasib baik umah den ade pemandangan tuk wat OutdOor, hehe..
hari tue ktOrang jadi mOdel kete yer, tawan".. nie baru dua bijik kete tapi sebenarnya ada lah kOt dlam tujuh ke lapan bijik termasuk lah hOnda civic ayah su, viva aku, mercedes sape entah dan lain" nya.. semua jenis kete ade beb, hakhak..
gambar dlam hutan lah yang paling mencabar skali, ngan kain baju sanding aku yang meleret", huhu.. tapi ape pun aku puas hati ngan semua gambar tue.. tak sbar nak tgOk gambar" yang lain =D
paling suka ngan gambar nie.. nak frame kasi besar bOleh tak en ridzuan? ^_-
Oky, cukup lah kOt gambar" sekitar majlis perkahwinan cik nurul kat kelantan.. kalu letak gambar bnyak" nantikan ade pulak yang muak, hehe.. nantikan tak pasal" aku kene label syOk sendiri pulak kan, huhu..
nanti aku update pasal majlis bertandang kat perak pulak yer.. kali nie tema silver pulak =D


No comments: