Monday, June 7, 2010

::update hal kawen::

gOodie beg tuk Orng dtang kenduri udah siap ^_^
baru sudah packing mane yang patut, kemas mOlek" kat bilik kOmputer, hampir separuh blik ngan gOodie beg ajer, tue pun aku ngan ibu risau lagi takut" tak ckup, huhu.. harap" ckup lah semua nya =D kOtak cOklat pun ade bnyak lagi dlam bilik aku, ckup kOt nnt, mintak" lah ckup..
setel satu bab yang tue =D
lepas nie nak sambung wat hantaran pulak, ade lagi dua brang tak gubah.. aku ngan ibu gubah sendiri".. yang biase" ajer ktOrng gubah, mlas nak pikir yang grand", yang meletOp", huhu.. insyallah sempat siap nnt..
ade lagi dua hari tuk siap kan hal kenduri kawen nie.. hari khamis nie dah kene cOmplete kan semua skali sObab petangnya nak masak tuk kenduri tahlil pulak sO takde masa lagi tuk aku pikir pasal persiapan kawen lagi..
erm, ape lagi yang belOm cOmplete ye? baju tuk pengapit aku, hakhak.. baru ajer siap kelim tepi, jap" lagi ibu nak jahit.. hal pengapit belah aku nie pun asal nya ada masalah jugak, tue yang baju pengapit baru nak jahit, huhu.. tapi disebabkan kesuntukan masa sO baju die aku beli siap, tapi kain nya ibu jahit nnt.. insyallah sempat siap nnt..
asal nya aku ambik yana; kawan Ofis lama tapi last" minit die dapat Offer keje gOmen & terpaksa kursus hari kawen nnt sO terpaksa lah aku cari Orng lain iaitu zilla =D terpaksa lah zila jahit pengapit aku tuk dua" belah nnt =D TQ ila ^_^
henna? mak sedara aku suruh buat henna tapi aku tak tahu kat mane buat henna kat kelantan nie.. kalu nak letak inai kat jari, umah depan aku ade pOkok inai, bOleh ajer nak mintak tapiiiii nak wat henna, kat mane lah yer? teringin jugak nak wat henna.. esOk lah pi cari, kalu ade aku buat, kalu takde terpaksa lah pakai kat jari, hujung kuku ajer, huhu..
nie ajer update aku tuk hari nie, ade masa aku update lagi yer.. nak pi rehat" tgOk TV jap, hikhik ^_^


No comments: