Friday, June 4, 2010

::cerita terkini::

lama giler aku tak update kan?
tak sempat lah.. dah seminggu duk umah pun still lagi aku tak sempat nak bukak kOmputer, nak update itu ini.. keje bnyak jugak lah..
tinggal lagi seminggu, sO bnyak lagi nak kene setelkan.. tue pun aku dah siapkan benda kecil".. nie sementara nak sapu sampah kemas bilik, cat dinding, aku update kejap yer ^_^ nak kejutkan adik aku pulak nnt, nie bagi time tidO lebih ckit kat die..
arini tugasan tuk aku, bOleh dikatakan padat jugak.. cewah ayat tak nak kalah, mengalahkan YB" ajer keje nya, hakhak..
dlam kul 10am jap lagi aku nak pi umah PAK IMAM, nak antar bOrang nikah.. yup! yup! aku baru nak antar bOrang nikah beb, jngan salahkan aku.. aku dah siapkan lama tapi ade jer hal nya yang melambatkan, itu tak kene ini tak kena.. 'kawen ngan Orang luar daerah nie lambat ckit prOses nya', huhu.. bab kata pak imam lah, yOlah tue.. muka pak imam karek beb, nasib lah en ridzuan nnt, hakhak
pastu aku nak drive pi kedai kek pulak.. wedding cake tak tempah lagi nie, adOiii.. tulah cik nurul main" lagi.. ingatkan lagi dua minggu, rupanya tinggal seminggu, hah! baru duk kalut.. aku pun tak tahu lagi nk beli kek bertingkat" ke @ setingkat ajer.. nak pi kedai kek baru nak tgOk mane yang berkenan =D
then nak pi bank pulak, bank-in kan duit tuk en ridzuan.. duit die ade dlam bank aku sO kene lah pulangkan balik, takleh wat harta sendiri, hakhak.. duit nak wat cheque tuk mas kawen tue, nantikan tak pasal" aku takde mas kawen kan ^_^
*************************************************************
16hb nie aku ade interview kat Pejabat Daerah Taiping.. tuk jawatan ape? nnt lah nnt dapat aku kasi tahu yer.. keje nyer takdelah seglamOur mane pun, ckup lah gaji die tuk aku makan", shOping", bayar bulanan viva, bayar bil tepOn.. harap" dapat lah.. senang ckit takde lah aku membOsan jer kat umah nnt sementara dapat Offer keje lain ^_^
dOakan aku dapat jOb tu yer =p Okylah, matahari dah naik, nak pi jemur tikar buluh dlam bilik jap.. nak sapu lantai, sawang" yang ada tue.. bilik takde Org pun bersawang jugak beb.. nak tukar susunatur skali..
kalu ade masa aku update lagi ye =D tata


No comments: