Thursday, May 13, 2010

::sudah bersediakah aku?::

makin lama, makin dOkat ngan tarikh nak kawen.. memula biasa lah kan, sekarang nie pun masih lagi mcam biasa, duk relax lagi.. mcam Orang takde feeling nak kawen, hakhak.. kalu Orang tanya pun, siap jawab; 'alah relax lah beb, lambat lagi' ^_^

bagi aku still awal tapi en ridzuan dah gabra lebih, hakhak.. takuttttt nak pikir ape yang tOk kadi nak sOal time akad nikah dah aku, Of cOurse lah mengusik lebih", kat kelantan tOk kadi sOal dOa qunut lah, ayat 1001 dinar lah, baik awak baca tau =D
diri aku mcam biasa lagi.. en ridzuan pun dah cOol cikit sObab die tahu aku klentOng lebih bab dOa" qunut tue semua =p nak shOping persiapan kawen pun kebnyakan nya dah ada, cuma benda" last minute ajer lah, tue aku bOleh beli kat kelantan nnt =]
tinggal lagi sebulan ^_- feeling pun masih mcam biasa, kadang" perasaan nak balik kampung lagi tinggi, lagi menebal dari perasaan nak kawen, hihihi..
dah start nervOus ke? erm, aku nie susah cikit nak nervOus, melainkan tiba masa dan ketika nya, cewahhh... tang nervOus tue, kOrg tanya lah lagi satu dua hari nak nikah, kOmfirm aku nervOus time tue =D
P/s: ptang krng nak pOs kad kawen =p


No comments: