Monday, May 10, 2010

::musim kawen..kawen..kawen::

bulan 6 akan tiba, ada Orang kata musim kawen, ye ke? dah terbukti, pemilik blOg nie pun nak kawen bulan 6 jugak, kan!! hakhak ^_^
mcam mane ngan kOrang, dah banyak ke jemputan kenduri.. jgan lupa masukkan kenduri kawen cik nurul & en ridzuan skali Oky, hehe =D
aku pun dah bnyak dapat jemputan kenduri kawen.. dari kawan2 tak usah ckap lah, sepupu sepapat lagi.. tiap2 hujung minggu ada kenduri, tiap2 minggu jugak mkan nasi minyak, duit pun kene spend banyak ckit tuk perjalanan.. bukan satu negeri, bnyak negeri beb..
mai cnie aku senaraikan jemputan kenduri yang aku akan hadiri stakat hari nie, baik aku tulis dlam nie, kekadang aku lupa jugak, hehe =p
nie blOm masukkan lagi kenduri kawen my friend nasuha, katanya bulan 6 jugak tapi aku blOm tahu tarikh nya lagi, huhu..
hadiah pun aku dah sediakan ckit2.. dah siap balut dah pun, hehe.. semangat nak pi kenduri kawen nie =D

tadaaa ^_^
P/s: sape lagi member2 aku yang nak kawen?
jgan lupa jemput ye, haha *siap paksa sruh jemput aku nie~

No comments: