Friday, May 14, 2010

::cian kat aku, hu3::

al-kisahnya tapi sblOm tue, cian kat aku weii =[ sOb.. sOb.. sOb, nangis dulu lah sblOm cite kat kOrg =[ nak ambik feel sedey beb, hakhak ^_^
begini cite nya.. kOrg tgOk lah handbeg keje aku nie.. kecian dah aku tgOk.. dah tunggu masa dan ketika tuk dibuang dalam tOng sampah je =[
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sOdey beb, dah nampak sangat talinya yang habis mengelupas.. nak tukar handbeg yang lain, semua aku dah bawak balik perak sO nak tak nak terpaksa lah pulun pakai ajer yang tue, huhu.. kOrg tak nampak sangat ye, mai aku zOom dOkat ckit..

tapi berbalOi" beb pakai handbeg nie, walaupun harganya just 50hinggit ajer tapi aku dah pakai dua tahun tau.. nak beli handbeg baru pun better tak yah lagi kOt, kOt" lah nnt dapat hantaran handbeg sape tahu kan, hakhak ^_^
status baru, kehidupan baru, suasana baru dgan handbeg baru, hihihi T_T



No comments: