Monday, April 26, 2010

::Pak Li Kopitiam::

helO cik abang, cik kak semua, kali nie saya nak prOmosi kedai mkan pulak =D aku kan tukang prOmosi tak bergaji, hakhak..
balik keje isnin minggu lepas sblOm aku hantar en ridzuan ke statiOn bus, haruslah penuhkan perut cik abang kita nie dulu, nanti kan mulut die tak berhenti ckap lapOr, lapOr, lapOr, huhu..
nak belanja die mkan kat klang gate tapiiiii alih2 die dah mkan ngan kawan die sblOm jemput aku dari ofis, huhu.. perut die dah kenyang, perut aku pulak lah kene isi jawab nya, ahak ^_-
en ridzuan ajak aku ke restOren pak li kOpitiam.. kat area Ofis aku ajer tapiiii tak pernah pun makan kat cnie, hakhak.. en ridzuan kata sOdap, ape lagi try lah.. Oky lah nO bad, susun atur cantik, pekerja pn Oky..

menu pn Oky, menarik gitue.. mcam2 ade.. aku pun dah tak tau nak pilih ape lah sO ikut ajer lah menu en ridzuan sebab die makan ngan kawan die kat cnie jugak, huhu..

pernah masuk jalan-jalan cari makan rupa nya.. Oky lah kOt kan, huhu.. =]]

tadaaaa, makanan ktOrg dah smpai.. servis die kOjap ajer, maybe time tue tak ramai Org kOt ^_-

menu aku mee udang+chOcolate ais, mee udang die terBAEKKK.. chOcolate ais die pn ermmm, mavelOus.. en ridzuan dah kenyang sO dia ambik kentang gOreng ngan mangO jus..
lain kali bOleh pegi lagi ^_^
P/s: niat di hati sblOm balik kelantan & duk perak,
nak try semua restOren kat KL nie, Oky tak? hakhak

1 comment:

intan_blur said...

wahhhh..mcm melazatkan..nnt gaji bln nih..kite g mkn sini ye...