Tuesday, April 13, 2010

::tikus baru =D::

dari mggu lpas lagi nak cari tikus baru, sebab asyik rOsakkk ajer, geram aku.. tgah2 sOdap duk berblOg, tetiba tikus aku mati.. pastu tak leh dah, pastu duk ketOk2, akhir nyer punah terus, huhu =]
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tetikus aku nie lah beb, bukan tikus betOl.. aku dapat free time beli laptOp dulu, besttt.. tapi tue lah benda free kan, cOpat ajer rOsak nyer, huhu..
satu lagi yang best nyer, tang tali die tue.. tak yah susah2 nak gulung2 tali bile kO nak simpan dlam beg laptOp.. kO just tarik ckit jer, terus die gulung masuk sendiri.. kemassss jer nengOk nyer =p
tapi kalu bnda dah rOsak tak kan tak nak beli lain kan, kan!! sO lpas balik dari PD, aku ngan cik yunie singgah tescO ampang jap.. cari barang mkan sesambil nak beli tikus baru.. cari punyer cari nak beli yang sama mcam lama punyer, tapi nOn adO =[
terpaksa lah beli yang mane ade ajer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tapi still kaler pink, hakhak ^_- apesal aku Obses ngan kaler pink nie, huhu.. smue barang kaler pink, adOii.. smpai kan BFF aku siap tnya lagi; 'bile masa pulak nurul minat pink nie'.. dOn't ask me, i dOn't knOw, hehe =D
tak best lah sebab tali die tak mcam yang lama punyer.. nie pn aku ambik yang pling murah skali sebab nnt nak ajak en ridzuan pegi beli tikus lain, hakhak..
cahaya lmpu die menyilau2.. sakit mata aku, huhu.. bOleh lah aku berblOg secara aman tanpa gangguan tikus rosak ^_^



No comments: