Sunday, April 4, 2010

::tiga tempat, satu hari =D::

salam smue nyer.. dah lama aku tak update kan, bnyak keje maa ^_^
tetiba pulak aku bukak laptOp kat umah, sebab bOleh bukak laptOp kerna tetiba jugak aku bangun awal and tetiba jugak ade mOod nak update and blOg aku terupdate arini kerna semue tetiba itu lah.. hakhak, kOrg pham ke aku memalut nie =D
aku nak start cite ape yer, pasal hal kerja ke? pasal hal persiapan kawen ke? pasal hal lain2 ke? bnyak hal sebab tue blOg tak update ^_- *alasan sbnarnye malas, hakhak~
aku wat cite terbaru lah ye, malas nak ungkit cite2 lama.. cite semalam, seharian yang penat tapi berbalOi sebab bnyak dah selesai.. smlam misi mencari hiasan tuk bilik pengantin aku nnt.. Owh, lupa nak bgtau yer, aku hias sndiri bilik pengantin nnt =D menjadi ke tidak nnt aku shOw bile tiba masa nyer ye..
sblOm tue aku ke Jalan TAR dulu tuk cari brang yang en ridzuan pesan.. antara nyer dOorgift tambahan, tOwel tuk Org kenduri wat keje nnt.. aku pun ade beli tmbah ckit tuk dOorgift belah aku sndiri.. sO tuk dOorgift aku bOleh kasi 100% siap.. hah, legaaa.. =D

lepas pusing2 hmpir tiga jam kat Jalan TAR, destinasi seterus nyer ke Mutiara Damansara tuk cari hiasan bilik nnt.. dua minggu berturut2 tau aku ngan cik yunie datang Ikea tapi hampeh, satu barang pn tak beli, hakhak.. cik yunie jer yang bnyak beli barang..
kalu ikutkan hati mmg bnyakkkk yang aku nak beli tapi semue barang tuk kegunaan lepas kawen.. hOld dulu lah, lagi pn en ridzuan dah janji nak bwak aku ke Ikea lepas kawen nnt, sO time tue lah tuntut janji, iyadOk, hihihi ^_^
destinasi selepas Ikea, aku ke pasaraya Giant.. kat cnie baru aku beli bnyakkk barang tuk hiasan bilik.. hakhak.. punyer lah ke Ikea, last2 aku beli kat Giant jugak.. nak wat mcam mane, dah yang berkenan nyer ada kat Giant, huhu.. tuk bilik tidO aku dah hmpir 80% siap.. just tinggal nak tmbah ckit2 jer lagi.. kalu ade yang berkenan aku beli, kalu takde, guna jer lah yang mane ade ^_-
lepas shOping sakan seharian, singgah umah sutie, lepak2 jap, mkan2, tgOk AF.. dlam kul 11pm baru balik umah, fuhhh!!! penattttttttt.. mandi2 terus tidO =]
tuk arini pulak; misi mencari kasut hantaran kat PWTC, arini ade festival kasut kat sana.. jOm lah pakat2 pi smue, kOt2 lah kasut Jimmy Choo murah2 ke kan, merasa jugak aku pakai nnt, hakhak.. hantaran aku ngan en ridzuan tinggal kasut jer lagi, harap2 lah ade yang berkenan nnt.. aku nak setelkan cepat pasal hantaran!!

P/s: semue gambar adalah carian mr gOogle,
aku malas nak snap2 gmbar =P


No comments: