Tuesday, April 13, 2010

::nak masa lagi::

pernah tak kOrg rasa ape yang aku rasa skrg ^_^
kalu bangun pepagi, rasa malassss nak pi keje, nak bangun tue liat bukan main lagi.. tapi bile dah start wat keje, lpas tue break fOr lunch & masuk Ofis sambung wat keje pulak.. bile dah smpai time tuk balik, kOrg mlas nak balik sebab keje still berlambak lagi...
pernah tak kOrg rasa mcam tue? ke aku sOrg jer yang merasa demikian ^_-
mcam tue lah aku rasa skrg, mcam nak still kat Ofis smpai mlam tapi cannOt sebab kat umah ade lagi keje yang duk tunggu aku siapkan.. udah lah mlam nyer masa sngattt lah singkat.. time tue nak relax, time tue lah nak tidO..
mlam jugak time tuk update blOg.. mlam jugak lah nak basuh kain baju, jemur, lipat lagi.. nak siapkan blOg bisnez pulak.. nak packing barang tuk pindah umah hjung blan nie.. hal kawen, tak usah ckap lagi, selagi tak kawen selagi tue lah duk pikir..
smue nyer nak selesaikan di malam hari.. adOii.. letih dOng... nie baru uruskan diri sendiri, kalu ade suami anak nnt tak tau lah mcam manO eden, huhu..
tapi takpe, aku suka keadaan mcam nie.. walaupn penat ngan keje tapi aku suke sebab hidup aku tak sunyi, ade ajer keje.. siang mlam penuh ngan keje.. smpai kan dah naik jemu dah.. tang penat tue takpe, nnt berbalOi jugak sebab dapat berchOti di hujung mggu skali skala ^_-
tapi aku still nak extra time tuk siapkan smue keje2 aku.. tlOng..



No comments: