Wednesday, April 21, 2010

::cuaca sekarang => PANAS::

cuaca sekarang panas sangat kan?
siang hari tak usah ckap, memangggg panas.. kalu bOleh nak duk dlam aircOn memanjang.. aircOn dlam kete tue, yang paling kuat aku setkan.. tue pn kadang2 tak rasa sangat, Orang yang kat belakang pulak, rasa sipi2 jer..
kadang2 kuar lunch, bile masuk Ofis balik, wahhh!! mcam sOrgaa, sejukkkkk jer ^_^ tapi ngan syarat, jgan lah kO tutup aircOn bile kuar lunch.. nntkan masuk Ofis, mcam cacing kepanasan nak tunggu aircOn tue sejuk balik, huhu..
kadang2 nak tidO malam pn panas, dah bukak kipas bagai tapi still panas lagi.. selimut tak usah ckap lah.. dah dOkat dua bulan, aku tidO tak berselimut.. semua selimut aku dah hantar ke Perak.. punyer lah kOmfiden tak sejuk malam, sampai selimut pn tak nak, huhu =D
sebab kan kipas siling kat dlam bilik tue slOw semacam, aku bOleh kata kan tiap2 malam berkipas tangan, baru lena tidO beb, hakhak..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
nie dia!! kipas tangan yang aku paw dari en ridzuan.. en ridzuan dapat dOorgift dari kawan die kawen sO dari tak guna baik aku ambik kan! kan! hakhak ^_-
bagus Orang kawen bagi dOorgift kipas mcam nie, ade jugak kegunaannya, kan, kan? *angkat bakul sendiri nmpaknya, haha~
seyes weiii.. cuaca sekarang nie panas sngat kan.. adakah ini yang dikatakan pemanasan glObal dunia? ermm..
P/s: en ridzuan, jadi ke psang aircOn lepas kawen nnt? hehe :D



No comments: