Thursday, April 8, 2010

::checklist; hantaran::

helO, ape kabar semue nyer? sihat @ade yang sakit, demam ke? lekas2 makan Obat tau ^_^ aku macam biase.. badan Oky, minda kureng cikit, hakhak.. bnyak benda nak pikir, last2 sakit kepala, stOp tak yah pkir dah, huhu..
mlam nie aku update pasal hantaran yer.. mggu lepas aku dah setelkan smue brang hantaran tuk en ridzuan & hantaran en ridzuan tuk aku pn, aku dah tlOng setelkan.. betOl2 giler kuasa kan! kan! hihihi..
kalu nak tunggu si die, alamak nyer lambat lah.. sbulan skali baru dtang KL, tue pn blOm tentu lagi, huhu..
sO tuk hantaran kami, semue dah beli.. cuma tinggal lagi cake, cOklat, buah, pulut kuning.. tang tue nnt aku beli kat kg, nak dOkat2 kawen pn bOleh ^_-
bulan depan aku nak start beli barang2 tuk gubahan hantaran pulak.. skrg pn masih lagi duk usha2 idea nak gubah macam mane.. ater, buku pesOna pengantin kan berlambak2, kalu upah Org jugak tak tau lah, hehe *berjaya ke aku gubah hantaran sendiri nie~
ape lagi yang aku blOm buat ye.. Owh!! bunga tangan aku.. nie satu hal lagi, samada nak wat sndiri @tempah kedai.. nak wat bOleh tapi idea samar2 lagi, tue yang tak berani nak wat sendiri..
takpe lah tang tue last2 pn bOleh, aku pn nak try servey bunga tangan kat PKNS nnt, tue kene tunggu en ridzuan dtng dulu, baru bOleh ajak die.. bunga tangan nnt aku bOleh beli ngan baju nikah T_T
en ridzuan dtng mggu depan, sO bOleh lah setelkan ape yang blOm setel lagi.. ade lah dlam 35% lagi, aku kan nak siap awal hal2 kawen nie, bulan mei aku nak relax pulak, hihihi ^_- aci tak? aci lah kan..



No comments: